Tájékoztató frissítve: 2020.03.19.

 

Bevezettük az érintés nélküli kézbesítést, így ha bankkártyával, vagy banki átutalással fizettek a futárral abszolút nem kell érintkeznetek (részletes tájékoztató az oldal alján).

 

Webáruház szolgáltatás:

  • A szállítási idő továbbra is 1 munkanap.
  • Napról napra több csomagpont zár be, ezért a csomagpontra, csomagautomatába történő szállítást a határozatlan időre megszüntetjük.
  • Amit meg tudsz rendelni a honlapon, készleten is van.
  • A népszerű termékekből megemelt készlettel készültünk az esetleges ellátási problémák megelőzése érdekében.
  • Jelenleg a beszállítók kissebb csúszásokkal folyamatosan teljesítik a megrendeléseinket.
  • Átmeneti készlethiány előfordulhat néhány termékből.
  • A külföldről érkező árukat minimum 72 óráig pihentetjük mielőtt kiküldésre kerülnének.
  • Amennyiben valamely irányítószámokra nem tudunk kiszállítani itt jelezzük majd, és a fizetési oldalon nem lehet majd az adott irányítószámra kérni a szállítást.
  • A telephelyünkön az árukiadás / ügyfélfogadás szünetel, csak a GLS és a saját munkatársaink léphetnek be.
  • A munkatársak fokozottan figyelnek a személyes higiéniára, az áruval érintkezés előtt és után kézfertőtlenítést végeznek.
  • Minden munkatársunk számára elérhetővé tettünk kézfertőtlenítőt, szájmaszkot és egyszer használatos latex kesztyűt.

 

A vírus terejedésének megelőzése érdekében lehetőség szerint kerüljétek az utánvétes fizetést. Az oldalunkon lehet bankkártyával, banki utalással fizetni.

 

Italautomata / kávégép szolgáltatás:

  • A telephelyünkön az árukiadás / ügyfélfogadás szünetel, csak a GLS és a saját munkatársaink léphetnek be.
  • A kávégép szervíz / értékesítés / bérbeadás szünetel.
  • A kávéautomaták töltését / szervízelését lehetőség szerint munkaidőn kívül végezzük védőfelszerelésben.
  • Új kávéautomatát nem helyezünk ki a járvány idején.
  • A munkatársak fokozottan figyelnek a személyes higiéniára, az áruval érintkezés előtt és után kézfertőtlenítést végeznek.
  • Minden munkatársunk számára elérhetővé tettünk kézfertőtlenítőt, szájmaszkot és egyszer használatos latex kesztyűt.
  • Minden töltéskor a kávéautomaták tasztatúráit fertőtlenítjük, a zárt telephelyeken lévő gépeknél fertőtlenítőszert helyeztünk el amivel az automatákat a személyzet napi szinten többször tudja fertőtleníteni.

 

A GLS közleménye a koronavírussal kapcsolatban:

A koronavírus egyre gyorsabb terjedése miatt, a GLS fontosnak tartja, hogy óvja az emberek egészségét, miközben biztosítja a csomagok időbeni kiszállítását. Ebből kifolyólag az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlása alapján különféle intézkedéseket, megelőzéseket hajtott végre, melyeket naponta ellenőriz és szükség esetén rövid időn belül módosít.

Vállalati prevenció:

  • A szükséges higiéniai teendőkről a munkatársak, szállítási partnerek és vezetőik részletes tájékoztatást kaptak.
  • Az iroda és az üzem több pontján kézfertőtlenítőt, eldobható papírtörölközőt helyezett ki.
  • Amennyiben az alkalmazott a vírusfertőzés első jeleit mutatja, akkor a GLS vezetése előírja, hogy maradjon otthon és azonnal forduljon orvoshoz.
  • A vállalat az üzleti utak helyett a halaszthatatlan megbeszéléseket telefonhívással, illetve videó konferencia szervezésével helyettesíti.
  • Amennyiben egy dolgozó külföldi utazásra megy, akkor azt előre jeleznie kell vezetőjének és hazaérkezése után két hétig nem léphet be a cég területére.

Kiszállító depók részére megfogalmazott előírások:

  • A szükséges higiéniai teendőkről minden depó és futár részletes tájékoztatót kapott.
  • A GLS nem javasolja a külföldi utazást a depó dolgozóinak, amennyiben mégis külföldre utaznak, akkor kéthetes önkéntes karantént ír elő.
  • Ha valaki önmagán betegség jeleit tapasztalja, akkor azonnal orvoshoz kell fordulnia.
  • A depók a futárjaikat kézfertőtlenítővel látják el, valamint a futároknál lévő scannerek fertőtlenítésére szolgáló törlőkendőket vásárolnak.

Az áruszállításban Magyarország területén jelenleg nincs érvényben lévő jelentősebb korlátozás, de ez napról-napra változhat.

 

Érintés nélküli kézbesítés tájékoztató:

Érintés nélküli kézbesítés – A COVID-19 koronavírus intenzív európai és magyarországi terjedése miatt a Futárok, a Feladók és a Címzettek, valamint az átvevők egészségvédelme érdekében a GLS megelőző intézkedésként 2020.03.19-től a különleges jogrend fennállásáig bevezeti az aláírás nélküli kézbesítést.

Érintés nélküli kézbesítés esetén a címzett nem helyez el aláírást az aláírást rögzítő technikai eszközben (szkennerben), helyette a futár rögzíti az átvevő nevét, az aláírás rovatban pedig a szolgáltatás kódja (CLD) kerül megjelenítésre. Az ily módon történt átadást ellenkező bizonyításig úgy kell tekinteni, hogy a címzett/egyéb jogosult átvevő ezzel elismeri a csomag sérülésmentes átvételét, így a csomag átvételével kapcsolatban a későbbiekben – különösen az aláírás hiányára hivatkozva – sem a címzett, sem a feladó kárigényt nem támaszt.

Ezen szolgáltatás esetében értelemszerűen nem alkalmazhatók azok a jelen Általános Üzleti Feltételekben rögzített rendelkezések, melyek arra vonatkoznak, hogy a csomagokat kizárólag aláírás ellenében lehet a címzett/egyéb jogosult átvevő részére kézbesíteni.

Az oldalt folyamatosan frissítjük újabb információkkal.