Hazánk vezető kávé webáruháza keresi agilis, határozott és kreatív operatív vezető munkatársát! Csatlakozz a 100% magyar tulajdonba lévő kavearuhaz.hu csapatához és lépj a következő szintre karrieredben!
Feladatok:
- A cég operatív működtetése (telephely üzemeltetési, értékesítési, beszerzési, minőségbiztosítási folyamatok koordinálása)
- Napi irodai adminisztrálás, számlázás
- Bevételezések, leltárok irányítása, felügyelete
- Projektek önálló proaktív ügyintézése
- Munkatársak koordinálása, napi beosztások készítése, ellenőrzése
- Kiszállítási túratervek összeállítása
Elvárások:
- Legalább 3 év kereskedelmi tapasztalat minimum csoportvezetői szinten
- Stratégiai gondolkozás és eredményorientált hozzáállás
- Problémakezelő és megoldó készség
- Koordinációs készség
- Tulajdonosi szemlélet
- Magabiztos microsoft office, főként excel ismeret
- B kategóriás jogosítvány
- Hatékony kommunikációs készség
- Magas fokú önálló munkavégzés képessége
Előnyt jelent:
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Felsőfokú kereskedelmi végzettség
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem, év közbeni bónusz rendszer
- Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok
- Céges telefon, laptop
- Fejlődési lehetőség, szakmai tréningek, oktatások
- Jól szervezet, családias hangulatú, motivált csapat
- Munkavégzés helye: 6430 Bácsalmás
Küld el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod, benne fizetési igényed megjelölésével a hr@freshcoffee.hu email címünkre. Mindenkinek visszajelzünk.