Hazánk vezető kávé webáruháza keresi agilis, határozott és kreatív operatív vezető munkatársát! Csatlakozz a 100% magyar tulajdonba lévő kavearuhaz.hu csapatához és lépj a következő szintre karrieredben!

Feladatok:

  • A cég operatív működtetése (telephely üzemeltetési, értékesítési, beszerzési, minőségbiztosítási folyamatok koordinálása)
  • Napi irodai adminisztrálás, számlázás
  • Bevételezések, leltárok irányítása, felügyelete
  • Projektek önálló proaktív ügyintézése
  • Munkatársak koordinálása, napi beosztások készítése, ellenőrzése
  • Kiszállítási túratervek összeállítása

Elvárások:

  • Legalább 3 év kereskedelmi tapasztalat minimum csoportvezetői szinten
  • Stratégiai gondolkozás és eredményorientált hozzáállás
  • Problémakezelő és megoldó készség
  • Koordinációs készség
  • Tulajdonosi szemlélet
  • Magabiztos microsoft office, főként excel ismeret
  • B kategóriás jogosítvány
  • Hatékony kommunikációs készség
  • Magas fokú önálló munkavégzés képessége

Előnyt jelent:

  • Tárgyalóképes  angol nyelvtudás
  • Felsőfokú kereskedelmi végzettség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem, év közbeni bónusz rendszer
  • Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok
  • Céges telefon, laptop
  • Fejlődési lehetőség, szakmai tréningek, oktatások
  • Jól szervezet, családias hangulatú, motivált csapat
  • Munkavégzés helye: 6430 Bácsalmás

Küld el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod, benne fizetési igényed megjelölésével a hr@freshcoffee.hu email címünkre. Mindenkinek visszajelzünk.